4.9
based on 362 reviews

Het lokaal is makkelijk te vinden, en in het hart Den Haag. Personeel is zeer vriendelijk en zorgzaam. Mijn dochter had een manicure ook en die van mij en haar waren allebei geweldig! Wij zijn heel blij met her resultaat! Kunnen wij zeker aanraden 😊

Marcela - almost 3 years ago

Excellent proffesional, lovely person. Recommended!

Natacha - almost 3 years ago

Mooie biab en russian manicure

Jade - almost 3 years ago

Ik ben tevreden met mijn Gellak manicure , lina was heel lief en netjes ,in de salon hebben veel kleuren om te kiezen ,ik ga zeker terug.

Rafa - almost 3 years ago

As funcionários são muito queridas .fazem bem o seu trabalho. E muito simpáticas

Nilsa - almost 3 years ago

I’m super happy with my manicure liana explained me about the treatment it was my first time doing Russian manicure and I loved it, she was very friendly and worked very clean. The salon is easy to find and I definitely recommend it.

Maria - almost 3 years ago
maricel - almost 3 years ago
Isabella - almost 3 years ago

Liana is heel goed en professional.
Dik tevreden met mijn Biab nagels 🤗😍

Erna - almost 3 years ago
bo - almost 3 years ago