4.9
based on 362 reviews

Liana is erg vriendelijk en werkte nauwkeurig en netjes. Ze probeerde erg af te stemmen op wat ik graag wilde. Erg blij met mijn mooie nagels!! 😁

charlotte - over 2 years ago

This is my second time, and I am very happy with the result again. She is so friendly and professional!

Selva - over 2 years ago

Perfect manicure. I was really impressed by how precise and carefully done it was!

Audrey - over 2 years ago

Lieve dame, je word goed geholpen en goed gevraagd en gekeken of je echt tevreden bent en of je de kleuren mooi vind. Zo zeker nog terug komen

Manon - almost 3 years ago

Hele lieve medewerkster

Desy - almost 3 years ago
Giovanna - almost 3 years ago

hele fijne behandeling en wat is Steffy ontzettend lief!

Antoinette - almost 3 years ago
Mandy - almost 3 years ago

Vriendelijke medewerkster en professionele manicure. Erg blij met het resultaat.

Saskia - almost 3 years ago

Its my first time at the salon and om very happy with the results , I will come back for my lashes and pedicure thank u ladies for the good work.

valentina - almost 3 years ago