Liana is erg vriendelijk en werkte nauwkeurig en netjes. Ze probeerde erg af te stemmen op wat ik graag wilde. Erg blij met mijn mooie nagels!! 😁
This is my second time, and I am very happy with the result again. She is so friendly and professional!
Perfect manicure. I was really impressed by how precise and carefully done it was!
Lieve dame, je word goed geholpen en goed gevraagd en gekeken of je echt tevreden bent en of je de kleuren mooi vind. Zo zeker nog terug komen
Hele lieve medewerkster
hele fijne behandeling en wat is Steffy ontzettend lief!
Vriendelijke medewerkster en professionele manicure. Erg blij met het resultaat.
Its my first time at the salon and om very happy with the results , I will come back for my lashes and pedicure thank u ladies for the good work.