Got so many compliments after the first appointment with Liana, that I had to come back again:) Extremely grateful for her care for details and the client’s wishes, she really makes sure you walk out of the salon satisfied, would recommend!
Super geholpen door Liana, echt een schat!
Lovely woman. Decent treatment. Good value for money
I love love love my nails thank you so much Liana
Fijne ervaring met Stefany, leuk gesprek gehad en een hele mooie lash lift ontvangen. Ik heb al een paar keer eerder een lash lift gehad en bij haar was het voor het eerst dat er niks prikte of oncomfortabel was. Heel fijn!
Biab and lashlift is beautiful. Facial hair is also good removed. Not everything seems hygenic or professional but the results are good. People are okay