4.9
based on 362 reviews

Had mijn nagels laten doen door Negin en het was geweldig. Ik had hard gel met tips en design. Het resultaat was prachtig. Ik had niet op tijd aangegeven dat ik het kort wilde hebben en alsnog heeft ze het voor mij gedaan. Zelfs heb ik van haar korting gekregen en mocht ik ook stickers en diamanten uitkiezen. Ze nam alle tijd en deed het heel zorgvuldig.
Ik ben al sinds vorig jaar vaste klant. Ik ben altijd super blij met mijn nagels. Iedereen werkt hier goed en zorgvuldig. Iedereen is aardig

jospena - over 1 year ago
Iris - over 1 year ago

Goed geholpen

Ysabelle - over 1 year ago

Negin was amazing as always!!!❤️❤️❤️Go do your nails there!

Slaveya - over 1 year ago

Very nice people and very nice salon

maryam - over 1 year ago

Met veel warmte door Eve ontvangen vorige week. Ze luisterde goed naar wat ik wilde en ben tevreden over het resultaat.

Sjanna - over 1 year ago

Lovely! She is always very careful and kind!

Slaveya - over 1 year ago

Amazing!!!!!

Slaveya - over 1 year ago

Netjes gedaan

Sophie - over 1 year ago

Hele aardige medewerkers, heel blij met het resultaat

Lisa - over 1 year ago