4.9
based on 362 reviews

Negin was really nice, and I'm super happy with the result,my eyebrows and lashes look perfect !

Camille - 12 months ago

Had my lash extensions refilled here before my vacation

J.T. - 12 months ago

Weer super mooi gedaan door Negin, ben er blij mee!

Hadia - 12 months ago

Dacht mee, keek wat voor mijn uiterlijk mooi zou zijn, gaf passend advies,erg fijn

Sarita - 12 months ago
Yulia - about 1 year ago
Inès - about 1 year ago

Eva was een hele lieve vrouw die ook enorm mooi en natuurlijk mijn wimperextensions heeft laten zetten! Ze gaf goed advies over de ‘nazorg’ en de lengtes van de wimpers waardoor ze heel erg mooi en natuurlijk eruit komen te zien! Zeker het geld waard :)

Malou - about 1 year ago

Wimpers waren mooi gezet naar wens ty:)!

Najoua - about 1 year ago

Wimpers zijn mooi gedaan en goeie behandeling

Shania - about 1 year ago

Nice space, everthing clean My nails were perfect!

Ana - about 1 year ago