Zoë
-
3 months ago
Tweede keer dat ik er was en wederom een super resultaat. Vriendelijke dame en een fijne ligstoel om rustig te ontspannen terwijl ik mijn wimpers liet liften en verven, dank je wel!!
Aya
-
3 months ago
Stephanie
-
4 months ago
Teona
-
4 months ago
Jazz
-
4 months ago
Renee
-
4 months ago
Vandaag heb ik een wimperlift gehad. Ben zeer tevreden met het resultaat. De service was top. Een nette en gezellige salon met hele vriendelijke dames. Dank jullie wel en tot de volgende keer!!
Aya
-
4 months ago
I am super happy with my new lash extensions. I can highly recommend and will definitely come back.
Stephanie
-
4 months ago
Everything was great, Eva is very kind and professional.
Hará
-
4 months ago
Mijn wimpers laten liften en verven. Meteen ook wenkbrauwen geharst. Blij mee!
Mandy
-
5 months ago